Kilo fobisini yenmek için şifalı bitkiler devrede

Benim sorunum da kilo tabi ki.. Yaşım 38 boyum 1.50 kilom 85-90 arası ve işim gereği masa başında oturuyorum ve bir türlü kilo veremiyorum. Ürününüzü merak ediyorum tabi gerçekten faydası olacaksa. Çünkü gerçekten kilo veremiyorum ve bu arada etim çok sıkı.

Toplumumuzda fazla kilo sorunu yasayanların büyük bir çoğunluğunun sebebi hareketsizlik ve düzensiz beslenmedir. Şişmanlığın en basit ve en bilinen sebebi fazla kalori almaktır.. Günlük harcadığımız enerjinin fazlasını yediğimiz zaman bu yakılamayan fazla kalori vücutta yağ olarak depolanmaktadır. Dolayısıyla en basta yapılması gereken harcadığımız enerji kadar besin almaktır.

Ürünlerimizi düzenli kullanarak, yediklerimize biraz dikkat ederek ve spor ya da yürüyüşle bunu destekleyerek istediğiniz kiloya sağlıklı bir şekilde ulaşmanız mümkün olacaktır.

Ben 168 boyunda, 54 kiloyum. Nasıl zayıflayabilirim? Bana yardımcı olur musunuz?

Öncelikle bizi arayarak metabolizmanız hakkında biraz daha bilgi verir misiniz? Böyle olursa daha iyi yardımcı oluruz. Bir de Türk kadınları hareketi pek sevmiyor. Gün içinde kısa mesafelerde bile dolmuşa biniyoruz örneğin. Bir de kilo verme eğiliminde olan insanlar gözlerinin gördüğü bir yiyeceğe karşı iradesiz olabiliyor. Bazı alışkanlıkları ortadan kaldırmak gerek. Buzdolabında sebze ve meyve ağırlıklı ürünleri daha fazla bulundurmanızı öneriyorum.

Ben1. 67 boyunda 66 kiloyum. Basen ve karın bölgelerimden kilo vermek istiyorum ne önerirsiniz?

Merhabalar Fatma Hanım, tabii ki bizi arayan insanlara bitkisel zayıflama öneriyoruz. Bizim ekolümüz bu. Ve zaten insanlar da doğal olmayana artık daha az ilgi gösteriyor. Bizdeki bitkisel zayıflama sisteminin içeriği tamamen vücuttaki yağları yakmak ve vücuttan atmaya yönelik… Bitki ve bitki özlerinden oluştuğundan, vücutta yağlar nerede birikmişse kilo veriminde de o bölgeden zayıflama gerçekleşiyor.

0 yorum: